سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر فریب خورده را سرزنش نتوان کرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :16
کل بازدید :555911
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/1/9
7:53 ع

یکی از سوالاتی که غالبا در ایمیلها و آفهای رسیده مطرح میشد این بود که چطوری در سایت عضو بشیم و بعضا میگفتن چرا عضویت ما تکمیل نمیشه.

توی این یادداشت سعی میکنیم به ساده ترین روش نحوه ی عضویت در سایت رو بگیم و تعدادی از اشتباهات رایج که باعث عدم تکمیل شدن ثبت نام کاربران میشه رو هم یادآوری کنیم.

فرم ثبت نام سایت پارسی بلاگ

برای ساختن وبلاگ در سایت پارسی بلاگ مثل اکثر سایتهایی که به اعضا خدمات میدن فقط کافیه که عضو سایت بشین و برای این که عضو سایت بشین باید فرم عضویت رو پر کنید. لینک فرم عضویت در صفحه ی اصلی به راحتی قابل دسترسی با کلیک بر روی اون وارد صفحه ی فرم عضویت در سایت میشین.

فرم ثبت نام پارسی بلاگ هم مثل فرم عضویت سایر سایتهای معتبر از یک سری فیلد پر شدنی تشکیل شده که از بین این فیلدها پرکردن بعضیهاش برای عضویت ضروریه و بعضی از فیلدها هم نباید در سیستم تکرار شده باشن.

در فرم ثبت نام پارسی بلاگ فیلدهایی که پرکردنش ضروریه با کادر قرمز رنگ مشخص شدن. فیلدهای اسم هاست و اسم کاربری هم نباید تکراری باشن.

با پرکردن فیلدهایی که ضروری هستن و به شرطی که اسم هاست شما و اسم کاربریتون قبلا در سیستم توسط دیگر کاربران ثبت نشده باشن و پس از درج کد درون تصویر عضویت شما تکمیل میشه و به صورت اتوماتیک شما وارد صفحه ی مدیریت وبلاگ خودتون میشین. به همین سادگی.

اشتباهات مرسومی که باعث عدم ثبت نام شما میشن یا مراحل ثبت نام رو طولانی میکنن.
اولین موضوعی که دوستان کمتر بهش دقت میکنن پیغام هایی که در هنگام ثبت نام بهشون داده میشه. معمولا بعد از تکمیل فرم و زدن دگمه ی ارسال هر اشتباهی که توسط پرکننده رخ داده باشه در بالا و پایین فرم با کادر زرد رنگ ، تذکر داده میشه که در تصویر بالا هم با عبارت خطا در ورود کد نمایش پیدا کرده.

یکی از اشتباهات مرسومی که در هنگام ثبت نام اتفاق میفته استفاده از اسم هاست های تکراریه. از اونجایی که اسم هاست به عنوان ادرس مستقل هر وبلاگ قرار میگیره پس نباید تکراری باشه. متقاضیان عضویت در سایت برای این که با این مشکل روبر نشن میتونن قبل از ثبت نام هاست مورد نظرشون رو در نامیاب چک کنن و بعد از اطمینان از تکراری نبودن اون نسبت به ثبت اون اقدام کنن.

مشابه اتفاق بالا برای اسم کاربری هم میفته. پس اگر بعد از تکمیل کردن فرم پیامی ظاهر شد مبنی بر تکراری بودن اسم کاربری با تغییر اسم کاربری میتونید این اشتباه رو مرتفع کنید.

یکی دیگر از اشتباهاتی که کاربران کمتر بهش توجه میکنن ، درج کد درون تصویرِ. کد درون تصویر بعد از هربار ارسال فرم ثبت نام تغییر میکنه و دوستان باید این کد رو از نو وارد کنن. این مورد معمولا پس از حل کردن دوتا مورد قبلی برای اکثر تکمیل کنندگان اتفاق میفته.

همونطور که گفته شد هریک از این مشکلات در هنگام ثبت نام دقیقا به دوستان یادآوری میشه و با رفع اون بدون مشکل به عضویت سایت در خواهید اومد.

دوستان عزیز این نکته رو هم توجه کنن که به جز فیلدهای ضروری فرم مذکور هیچ فرم دیگه و فیلد دیگه ای برای عضویت در سایت اجباری نیست.


86/8/13::: 1:55 ع
نظر()