سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادران، کسی است که برایش به رنج افتند. [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :14
کل بازدید :555931
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/1/10
3:51 ع

تگ های جدید پارسی بلاگ:
به منظور انعطاف بیشتر تگهای پارسی بلاگ و راحتی طراحان قالب در ساخت لینک مستقیم یادداشتها به شیوه ی دلخواه خود برای معرفی به سایتهای وب 2 و ... دو تگ جدید به تگهای پارسی بلاگ اضافه شد.
این دو تگ، تگ عنوان یادداشت و لینک مستقیم یادداشت است. تا قبل از این عنوان یادداشت به صورت لینکدار به همراه لینک مستقیم و علامت (+) برای کپی کردن لینک مستقیم، همه در یک تگ با عنوان <*NoteTitle*> ارائه میشد و این برای راحتی طراحان و کوتاه شدن کدنویسی آنها بود. با استفاده از تگهای جدید طراحان قالبها به شیوه ی دلخواه می توانند این لینک را ایجاد کنند و آن را جایگزین کد قبلی (<*NoteTitle*>) کنند و یا از آن برای ساختن لینکهای کمکی معرفی مطلب به سایتهای وب 2 مانند فرندفید، فیس بوک، تویتر ، بالاترین و ... (شما می توانید آیکونهای مربوط به تعدادی از این سایت ها را در پایان این یادداشت مشاهده نمایید.) استفاده کنند.
توضیح تگهای جدید:
1- تگ عنوان یادداشت <*LinkTitle*> : این تگ فقط عنوان هر یادداشت را - بدون لینک - نمایش می دهد .
2- تگ لینک یادداشت <*LinkUrl*> : این تگ لینک مستقیم هر یادداشت را نمایش می دهد و از آن برای ساختن لینک یادداشت می توانید استفاده کنید.
نمونه ی لینک ایجاد شده یادداشت توسط دو تگ جدید:
<A href="<*LinkUrl*>" ><*LinkTitle*></A>
نمونه ی کد معرفی یادداشت به فرند فید: (مخصوص طراحان قالب)
http://friendfeed.com/share?url=<*LinkUrl*>&title=<*LinkTitle*>
نکته: توجه داشته باشید که برای استفاده از این دو تگ باید این تگها حتما در محدوده ی تگ باز و بسته ی پارسی بلاگ قرار گیرند، تا به ازای هر یادداشت عنوان یادداشت و لینک مربوط به آن یادداشت در مکان مورد نظر در وبلاگ قرار گیرد.


87/8/11::: 11:12 ص
نظر()