سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لغزش دوستت را برای هنگام یورش دشمنت، تحمّل کن . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :20
کل بازدید :556532
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/2/5
12:13 ع

برای اینکه بتوانید تبلیغات پارسی بلاگ را از وبلاگتان حذف کنید باید وبلاگتان اعتبار کافی جهت انجام این کار را داشته باشد. 
1- اعتبار وبلاگتان را افزایش دهید:
چنانچه هنوز اعتبار وبلاگتان صفر است برای افزایش اعتبار خود می توانند معادل اعتبار مورد نیازتان وجه نقد به حساب معرفی شده واریز نمایید و معادل آن اعتبار خود را افزایش دهند و از اعتبار خود در سیستم استفاده نمایند.
توضیحات لازم در خصوص شارژ اعتبار و شماره حسابهای مربوط در صفحه ی مدیریت شما وجود دارد.
پس از اینکه مبلغ واریزی شما تایید شد، اعتبار شما در سایت اضافه خواهد شد
2- به صفحه ی حذف تبلیغ مراجعه کنید و تبلیغ وبلاگتان را حذف کنید:
پس از افزایش اعتبار  برای حذف تبلیغ به صفحه ی "حذف تبلیغ" مدیریت وبلاگتان مراجعه می کنید و در بخش "خرید بر اساس زمان" حالت مورد نظر را انتخاب می کنید (یک ماهه ، دوماهه و ...) ، مبلغ مورد نیاز جهت حذف شدن تبلیغ در بازه ی  زمانی انتخابی شما (طبق جدول هزینه ها) برای شما نمایش داده می شود و در صورت تایید شما به صورت اتوماتیک تبلیغ از وبلاگ شما حذف خواهد شد.
همچنین شما می توانید معادل کل اعتبار وبلاگتان به صورت روز شمار نیز "حذف تبلیغ" انجام دهید. یعنی به جای بازه های زمانی یک ماهه، دوماهه و ... مثلا 38 روز تبلیغ را حذف کنید. برای انجام اینکار در صفحه ی حذف تبلیغ از حالت دوم حذف تبلیغ یعنی "خرید بر اساس کل اعتبار" استفاده کنید. 

در این حالت سیستم به صورت اتوماتیک معادل کل اعتبار شما به صورت روزشمار طبق جدول هزینه ها روزهایی که امکان حذف تبلیغ وجود دارد را محاسبه خواهد کرد و در صورت تایید شما اعتبارتان صفر و تبلیغ برای تعداد روز مورد نظرتان از وبلاگتان حذف خواهد شد

88/2/13::: 11:56 ص
نظر()