سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که امانتدار است و در گفتارش راستگوست ومراقب نمازهای خود و واجباتی است که خداوند، بر او واجب داشته است . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :18
کل بازدید :556387
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/1/28
11:42 ع

 بنام خدا
تغییراتی که به تازگی در سایت انجام شده به شرح زیر است :

1) تغیرات در پنل مدیریت:

تغییراتی که در خود پنل مدیریت قسمت دیده می شود تغییر در ظاهر و همچنین دسته بندی منوهای کناری می باشد. که دست بندی آن ها در هشت قسمت کلی انجام شده است.

2)تغیرات در قسمت ارسال یا داشتهای جدید:

در این قسمت علاوه بر تغیرات استاندارد سازی مشکلات قبلی در زمینه ویرایشگر و ارسال یاداشت وهم چنین ادامه مطلب بر طرف گردید.

تگ ادامه مطلب به صورتی تغیر یافت که آیکون آن در خود ویرایشگر قرار داده شده و در زمانی که کاربر روی متن خاصی را انتخاب کرده باشد و بروی ادامه مطلب کلیک شود آن متن به عنوان ادامه مطلب قرار میگیرد ودر صورتی که انتخابی در ویرایشگر وجود نداشته باشد تگ <* *ادامه مطلب…* *> در صفحه قرار میگیرد.

دو ویرایشگر به یک ویرایشگر کاهش یافت و برای اضافه کردن ادامه مطلب نیازی به ویرایشگر دیگری نمی باشد. سایز ویرایشگر بزرگتر شده تا ارسال یاداشت ها آسان تر گردیده و همچنین قسمت تمام صفحه نیز به ویرایشگر اضافه شد تا برای ارسال پست های طولانی کاربران با مشکل مواجه نگردند .

قسمت اچ تی ام ال هم حذف شد و در ویرایشگر گنجانده شد.

تمام قسمت هایی که مربوط به تنظیمات پستها می باشد به قسمت تظیمات منتقل گردید.

امکان جدیدی در این قسمت اضافه شد که پست های ارسالی جدید در قسمت زیر تنظیمات به نمایش در می آید تا در صورت نیار برای ویرایش سریع در دسترس باشند.

3)اضافه شدن قسمت تنظیمات:

در این قسمت کاربر میتواند (در صورتی که از قالب یا کد قالب های جدید استفاده کند) بدون دست کاری کد قالب : _کد شمارنده وبلاگ_ کد اسکریپت خاص _آدرس بنر وبلاگ کد و عنوان اچ تی ام ال اختصاصی را به وبلاگ خود اضافه کند.

4)تغییرات در قسمت ویرایش قالب :

در این قسمت علاوه بر تغیرات استاندارد سازی مشکلات در قبلی مرتفع گردیده و همچنین قسمت پیشرفته نیز حذف گردید. راهنمایی یاداشت ها نیز حذف گردید وبه قسمت  قالب >ظاهر وبلاگ>راهنمایی  منتقل گشت.

قابلیت جدیدی نیز به ویرایشگر ویرایش قالب اضافه گردید که میتوان سایز ویرایشگر ویرایش قالب را تغیر داد به این صورت که با هر بار کلیک بر روی آن 100 پیکسل به ارتفاع ادیتور اضافه میگردد. که این کار برای عیب یابی و ویرایش قالب در قسمت مدیریت لازم می بود.

5)اضافه شدن قسمت راهنمایی های ویرایش قالب:

در این قسمت هم میتوان به راهنمایی کدهای قالب جدید و هم کد های قالب قدیمی دسترسی داشت.

6)اضافه شدن قسمت انتقال اعتبار: در این سیستم کار بران میتوانند مبلغی از اعتبار برای خود به دیگر کاربران انتقال دهند برای انجام عملیات انتقال فرد منتقل کننده با وارد کردن آدرس وبلاگ مقصد و مبلق انتقالی می تواند اعتبار را به کار بر دیگر منتقل کند انتقال دهند.

برای مثال 10000 ریال به حساب خبر نامه انتقال می دهیم:

پس از کلیک بر روی گزینه تایید برای اطمینان از صحت انتقال برای تایید دوباره از کاربر سوال می شود که با کلیک بر تایید انتقال اعتبار مبلغ مورد نظر منتقل می شود.

نمایش  تصویر در وضیعت عادی

8)اضافه شدن قسمت خرید فضای اعتباری و بارگزاری:

در این قسمت خرید فضای اعتباری میتوانید با توجه اعتبارتان فضای مورد نیاز برای بار گزاری فایلهایتان را تهیه کنید. مبلغ دریافتی به ازای هر مگابایت فضا در روز 30 ریال می باشد.

به عنوان مثال هزینه مورد نیاز برای 1 مگابایت برای مدت یک ماه900  ریال می باشد. برای خرید فضا سه حالت می تواند وجود داشته باشد:

حالت اول زمانیست که شما برای اولین بار فضایی را خریداری می نمایید. در این حالت، طبق زمان و حجم تعیین شده میتوانید از فضای خود استفاده کنید.

حالت دوم زمانی که شما فضایی را قبلا خریداری نموده اید وحال می خواهید آن را افزایش دهید در این مواقع حساب قبلی شما با توجه به زمان سپری شده از زمان قرار داد به پول تبدیل شده سپس با مبلغ خریداری شده فعلی به فضا و اعتبار درخواستی تبدیل میگردد.

حالت سوم زمانی که مدت زمانی، مثلا یک ماه از زمان اعتبار فضا می گذرد و پس از یک ماه اقدام به تمدید آن می کنید که در این هنگام می توانید با پرداخت هزینه زمان گذشته، از فضای استفاده شده فایل های قبلی خود را فعال کنید، و یا اینکه بدون پرداخت هزینه، فایلهای قبلی را حذف و از ابتدا فضا و اعتبار مورد نیاز را بگیرد.

حداکثر فضایی که در هر تراکنش می توانید بخرید 100 مگابایت در یک سال می باشد. که می توان چندین بار به فضای خود از طریق تراکنش های مجدد اضافه کرد.

9)اضافه شدن قسمت بارگذاری:

بعد از خرید فضا مورد نیاز در قسمت بارگذاری می توان با توجه به فضای خریداری شده فایل های مورد نظر را بار گذاری کرد.حداکثر حجم هر فایل میتواند 4.096 کیلوبایت باشد.


در انتها بر خود لازم میدانم از تلاشهای شبانه روزی همکار گرامی، جناب آقای محمد فتح اللهی که زحمت پیاده سازی واسط کاربری را برعهده داشتند صمیمانه تشکر کنم. همچنین از دوست گرامی، جناب آقای حامدآقاجانی که در سازماندهی ساختار جدید پنل مدیریت با ما همکاری داشتند و نیز دوست عزیز، جناب آقای امین دشتی که در طراحی ساختار جدید قالبها و تگها و نیز مقایسه تطبیقی قالبهای بلاگ سرویسهای مشهور با ما همکاری داشتند صمیمانه قدردانی و تشکر میکنم.

مدیر پارسی بلاگ


89/8/19::: 9:1 ص
نظر()