سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلهاى مردان رمنده است ، هر که آن را به خود خو داد ، روى بدو نهاد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :34
کل بازدید :556567
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/2/6
3:28 ع

یکی از مواردی که بعضا تعدادی از دوستان مطرح می کنند، ارسال کامنت (نظر) با اسم یا نام وبلاگ آنها برای دیگران بوده و از ما این درخواست را دارند که امکانی به سیستم اضافه کنیم تا جلوی این سوء استفاده ها را بگیرد. درحالی که چنین امکانی از بدو شروع کار پارسی بلاگ تا حال همراه ما بوده و دو قابلیت منحصر به فرد پارسی بلاگ محسوب می شوند که در ادامه به توضیحی در اینباره می پردازیم.

1- یکی از ویژگی های جالب برای ارسال نظر در سرویس پارسی بلاگ، که در اصل تأییدیه آن نظر از طرف شخص ارسال کننده برای یک یادداشت است، امضا کردن آن نظر آنهم به صورت الکترونیک توسط شخص نظر دهنده می باشد. نکته ای که کاربران عزیز باید بدان توجه کنند، اینست که کامنت هایی که امضای الکترونیک ندارند، از طرف مدیر آن وبلاگ،تأیید شده، محسوب نمی شوند.
(طریقه امضا کردن یک نظر از طرف شخص نظر دهنده:
وقتی که صفحه نظرات یک وبلاگ را باز می کنید، در زیر کادر ویرایش متن، سمت چپ، دکمه ای می بینید که با کلیک بر روی آن کادر مخصوص امضای الکترونیک باز شده و شما فقط با وارد کردن "نام کاربری" و "رمز عبور" می توانید آن نظر را تأیید و با امضای الکترونیک ارسال نمایید. برای اینکه نخواهید هر باری که صفحه نظراتی را که باز می کنید، آنرا امضا کنید، می تواند جمله "مشخصات شما در این دستگاه ذخیره شود." را تأیید و تیک مربوطه را فعال سازید.
از این پس شکل دکمه امضای الکترونیک فرق کرده و تمام نظراتی که برای وبلاگ های موجود در پارسی بلاگ ارسال می شود با نام، پست الکترونیک، نشانی وبلاگ و امضای شما ارسال می گردد.)

امضای الکترونیک مربوط به پیام های ارسالی

 2- اعضای سایت پارسی بلاگ توجه داشته باشند، هر کامنتی که با نام وبلاگ شما برای دیگر وبلاگ های پارسی بلاگ ارسال می شوند را می توان مشاهده و حذف یا خصوصی نمود.(حتی اگر شخص دیگری با نام و آدرس وبلاگ شما آنرا ارسال کرده باشد و نه شما !!!.)
(برای این کار بعد از وارد شدن به مدیریت وبلاگ از منوی "میز کار پیشرفته" زیر منوی "مدیریت وبلاگ" ، بر روی گزینه "پیام‌های ارسالی شما" کلیک کرده، در صفحه باز شده می توان تمامی نظراتی که با نام وبلاگ شما ارسال شده است را مشاهده کرده و در صورت تمایل خصوصی و یا حذف نمایید. در ضمن از این طریق می توان "پاسخ مدیر" آن وبلاگی که برایش نظر فرستاده اید را در صورت پاسخ، مشاهده کنید.)

پیامهای ارسالی از طرف شما برای دیگر وبلاگها


86/10/18::: 1:25 ع
نظر()