سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش فقط سه گونه است : آیه ای استوار یا قانونی عادلانه و یا سنّتی پایدار و جز آن تنها فضیلت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :14
کل بازدید :555922
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/1/10
9:56 ص

بنام خدا
با سلام به کاربران عزیز پارسی بلاگ و تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، گاه ضیافت الهی، به اطلاع هه دوستان می رسانیم که سیستم جدید ارسال و مدیریت نظرات وبلاگهای پارسی بلاگ پس از بیش از یک ماه تلاش شبانه روزی تیم فنی پارسی بلاگ، تکمیل و راه اندازی شد.

تغییرات ایجاد شده به شرح زیر است :

1- قبلاً هر نظر ارسالی، دو وضعیت می توانست داشته باشد: خصوصی و عمومی. از بخش مشخصات کاربری میتوانستید ارسال نظرات را بصورت پیش فرض خصوصی نمایید. اشکالی که وجود داشت این بود که تفکیکی بین نظراتی که نگارنده مایل است خصوصی باشد، با نظراتی که اجباراً و بصورت پیش فرض خصوصی بوده، وجود نداشت.
در سیستم جدید، هر نظر سه وضعیت می تواند داشته باشد : خصوصی، عمومی، تایید نشده. شما می توانید در بخش مشخصات کاربری، پیش فرض ارسال نظرات را "تایید نشده" تعیین کنید و کاربران همیشه میتوانند نظر خصوصی یا عمومی ارسال نمایند.


تعیین پیش فرض نظرات در بخش مشخصات کاربری


شما در بخش مدیریت نظرات می توانید، وضعیتهای سه گانه هر نظر را به دلخواه خود تغییر بدهید. فقط نظراتی که عمومی باشند، برای کاربران عادی و موتورهای جستجو قابل رویت هستند.

2- قبلاً نظرات ارسالی در سه بخش مدیریت می شد:

الف) در وبلاگها، صفحه ارسال نظرات به ازای هر یادداشت باز می شد که در آن، با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور، امکان امضای الکترونیکی نظرات ارسالی توسط کاربران و نیز پاسخ به پیامها فراهم می شد.
ب) در بخش یادداشتها و پیامها، امکان حذف و یا خصوصی/عمومی کردن نظرات و یا ارسال پاسخ فراهم بود
ج) در صفحه خانگی، با لینک آخرین پیامها، امکان دسترسی و مدیریت بر آخرین نظراتی که برای کل وبلاگ (همه یادداشتها) ارسال شده بود، فراهم می آمد.

هم اینک هر سه بخش بالا با هم تلفیق شده و بصورت یک سیستم یکپارچه در آمده است. در صورتی که کاربر  از هر طریق (صفحه اصلی سایت، پیام رسان و ...) وارد سیستم شده (لاگین کرده)  باشد صفحه نظرات وبلاگها برایش متفاوت خواهد بود. اگر صفحه ای از نظرات وبلاگ خودش را باز کرده باشد، تمامی نظرات ارسالی شامل نظرات عمومی، خصوصی و تایید نشده را خواهد دید و میتواند بر آنها بصورت کامل مدیریت داشته باشد. اگر صفحه نظرات دیگر وبلاگها را باز کرده باشد، بدون اینکه نیاز به ورود مشخصات داشته باشد، می تواند برای دوستان خود نظر بگذارد و این نظرات با امضای الکترونیکی خواهند بود و علامت امضای الکترونیک بصورت مهر قرمز رنگ ، به معنای تضمین صحت مشخصات پیام گذارنده از طرف پارسی بلاگ، در گوشه سمت چپ نظر نمایان خواهد شد. علاوه بر آن آخرین 150 نظر ارسالی برای کل یادداشتهای وبلاگ هم از طریق صفحه خانگی، یا صفحه نظرات، قابل دستیابی و مدیریت خواهد بود.

 


صفحه نظرات، در حالتی که وارد سیستم نشده باشید (لاگین نکرده باشید)



صفحه نظرات، در حالتی که وارد سیستم شده باشید  و در بخش نظرات وبلاگی غیر از وبلاگ خوتان باشید



صفحه نظرات در حالتی که وارد سیستم شده باشید و مربوط به یادداشتهای وبلاگ خودتان باشد






صفحه آخرین نظرات وبلاگ شما



3-امکان انتخاب تم رنگی برای صفحه نظرات (مانند پیام رسان) فراهم شده است. شما با انتخاب مربعهای رنگی بالای صفحه نظرات، می توانید تم رنگی خود را انتخاب کنید. تم رنگی بخش نظرات، با بخش پیام رسان یکسان است و انتخاب در هر کدام باعث تاثیر گذاشتن در هر دو می شود.


انتخاب تم رنگی با کلیک بر مربعهای رنگی بالا، سمت چپ


4-قبلاً نمایش تاریخ و مشخصات نظرات، بصورت مستقیم انجام می شد که برای سادگی و زیبایی بیشتر، از آیکونها و درج لینک در عنوان نظر استفاده شده است.


موفق و پیروز باشید


89/5/23::: 1:36 ص
نظر()