سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نماز تقرب هر پرهیزگار است و حج جهاد هر ناتوان ، و براى هر چیز زکاتى است و زکاة تن روزه است ، و جهاد زن بودن شوى را به فرمان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :14
کل بازدید :555918
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/1/10
8:39 ص

با سلام به تمامی کاربران خوب سایت خودتون یعنی پارسی بلاگ.
اول یه معذرت خواهی به خاطر دیر شدن بروز کردن وبلاگ، راسیاتش می خواستیم مشکلاتی که دوستان مطرح می کنند رو، افراد بیشتری ببینند؛ شاید همون باشه مشکلشون .
دوم تشکر می کنیم از عزیزانی که این وبلاگ را محلی برای مطرح کردن مشکلاتشون و رفع کردن آنها دونستند. البته جای خوبی هم برای بیان پیشنهادات و انتقادات سازنده شما یاران هست و خواهد بود.
یکی از تغییراتی که جدیدا در سیستم ایجاد شده (و به مذاق بعضی از کاربران خوش نیومده)، کم شدن حجم یادداشت‌های ارسالی در وبلاگ است؛ که این تغییر برای بالا بردن کیفیت سایت بوده است.
طبق تحقیق و بررسی‌هایی که در سیستم پارسی بلاگ  به عمل اومده، تیم فنی پارسی بلاگ به این نتیجه رسیدند که میانگین حجم یادداشت‌های موجود در پارسی بلاگ 8000 حرف بوده و طبق این آمار تصمیم بر این شد که فضای اختصاص داده شده به یادداشت‌ها 5/2 برابر یعنی 20000 حرف باشد، که این بیست هزار حرف را اگه به خواهیم در نرم افزار word مقایسه کنیم، در حالت پیش‌فرض word (یعنی اندازه قلم 12، نوع قلم Times New Roman ) میشه 7.5 الی 8 صفحه !!! که برای یه یادداشت تقریبا کفایت میکنه. (البته حائز اهمیته که متون طولانی خارج از اصول وبلاگ نویسی است و در بارگذاری صفحه مدت زمان بیشتری را می طلبد جدا از اینکه حوصله کاربر را نیز به سر می برد.)
نکته‌ای که خیلی از کاربران نمی دونند و باید بیشتر دقت کنند، اینه که وقتی متنی را در word تایپ می کنند و از اونجا به قسمت نوشتن متن وبلاگشون میارن ،  word  حجم یادداشت رو چند برابر میکنه.
برای رفع این مشکل دو راه وجود داره :

1- قبل از این که متن را در ویرایشگر متن موجود در پارسی بلاگ paste کنید، حتما در ویرایشگری مثل paste ، Notpad کرده و سپس متن را به وبلاگ اضافه کنید.

 2-  اینکه از نرم افزار ParsiBlog For Word  که برای سهولت کار کاربران طراحی و به صورت رایگان در اختیار قرار داده ایم، استفاده کنید. (ابتدا باید این نرم افزار را دانلود کرده و سپس بر روی رایانه‌تان نصب و استفاده کنید. تنضیمات لازم را می توانید در این صفحه مشاهده نمایید.)



 


86/10/11::: 12:1 ع
نظر()